torsdag 4 september 2014

Premiär!

Välkommen till Calles pannrum! Det här är min nya blogg där jag kommer att delge läsekretsen olika mektips, tester av verktyg och annat inom hobbymekar- och garagesfären.

Bloggförfattaren, med svetsen i högsta hugg.

 Jag som skriver den här bloggen heter Carl Johan Hall och är till vardags civilingenjör inom maskinteknik och VVS-konstruktör. Men när jag inte dimensionerar värmesystem eller ritar ventilationskanaler i CAD tillbringar jag en hel del tid i garaget, och det är vad den här bloggen kommer att handla om.

Först ut hade jag tänkt mig en artikelserie på temat "Dagens verktyg", där jag går igenom olika verktyg, deras användningsområden och huruvida de är något att ha.

Det går förstås bra att kommentera inläggen, och vill man skicka e-post är adressen carljohanhall snabel-a passagen punkt se. Den som föredrar att skicka ett riktigt brev med frimärke på kan göra det till:

Carl Johan Hall
Olshammarsgatan 73
124 76 Bandhagen

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar